You Know What I Mean Lyrics - Too Short



Review The Song (0)


SONG - MACK ATTACK It's a mack attack coming from wayback My name is Too $hort
baby I don't play that jack I'm from the Dangerous Crew and I tell ya it's true
Everything they said about the playboy Too I'm $hort Dog, ain't nothing nice I
drink G-Juice, wouldn't cut it with ice From the eastside, baby, Oakland town
Can't understand why I'm so down I'm not a white wall, I'm a Vogue Like seen,
on white wheel I roll Got a fresh new beat, made ya get freaky It was
everything ya wanted cause I can't be weak Yeah, baby, that's it, do the split
Freak nasty all on my tip I took it to my DJ, fresh on wax Put it on the
turntable, I got taxed It started burning up, why it's smoking? Had to be the
sound coming straight from Oakland $hort Dog, it's a mack attack My name is Too
$hort baby I don't play that jack One young tender lost all hope I slapped her
in the face with my dunkie rolls Another young sucka tried to front my style
Sawed off his face when they broke him in half It was the Dangerous Crew and I
tell ya it's tr
ue Everything they said about the playboy Too When I sing my rhymes I'm never
fake When ya start my beat that's when I break... On you...and it don't stop
and it don't stop and it won't stop Cause I'm Too $hort baby on the microphone
and I'm macking... Hit it! I'm not a wanna-be pimp, I never simp Since I
started walking I had this limp It was a cool type walk, just like me The Too
S-H-O-R-T I might be young but I spit this game I started with P and it ends
the same If ya brains is lame remember the name When it's Too $hort baby ain't
nothing plain Dangerous Music on the microphone Makes ya wanna break ya hip
bone Might break ya leg or amybe ya back Grooving too hard on my mack attack
It's really not easy, ya know it's hard Sorta just like my gangsta car Ya know
what I mean, Vern? It's like funny I mack legit and make all the money See my
capital T on my diamond ring He hooked up the beat and loves to swing So while
ya out there grooving back and forth I wants ya to scream out Sir Too $hort!
(Sir Too $hort!)
Don't stop that rap! (Don't stop that rap!) And it's just like that, get busy,
girls, while I rap I make big money, that ain't no crap When I grab that mic
and spit my rhyme I gotta have an 8 or 909 (beat!) So I can rock ya all night
long (She's!) on my tip, she loves my song (He!) tried to do it but did it
wrong (Freaks!) wanna get me all alone but I'm macking... Hit it! I finally got
the chance to grab my pen And make another rhyme so I can make more ends It's a
rushed production, not the beat I rushed out the studio and hit the streets Now
I'm rocking one more time Young girls love my Too $hort rhyme But that big fat
girl better let that go Before I point right at her and say: hoe! I'm driving a
drop top Caddy, I don't dig fake I step on the gas, then I hit the break Do it
again as I catch the beat Ya feeling that bass all down the street Jumped off
the car in 9-0 I was wearing all white Capisque Had my 501's, five dunkie rolls
Couldn't be saved by John The Pope The M-A-C and K from Oakland, Califoniyee I'
m Too $hort baby, no, I don't play... Freak nasty, I like ya dance Ya know it
looks good in those pants So damn good I had to lance Now I'm macking... See
this gold? I bought it all Now every night ya young freaks call Ya've seen my
car, it's my best friend So if ya touch, ya meet ya end Time to tell, just make
it cool Don't play that game, don't be no fool I'll burn rubber all down ya
block Ya know what I want so keep ya door unlocked I'm coming in, baby, don't
waste no time It's a mack attack and now ya mine Dangerous Music is what it
seems The reason this far, just met them jeans I was running game all in ya ear
Ya talking about love to a stone cold player Girl looked good, wanna have that
sex Took another look and wanted to break that neck It's a mack attack coming
from wayback My name is Too $hort baby I don't play that jack I'm from the
Dangerous Crew and I know it's true Everything ya'll said about the playboy
Too... Is I'm macking...





Please Click here to submit the Corrections of You Know What I Mean Lyrics
Please Click Here to Print You Know What I Mean Lyrics
Thanks to crazybaby724@hotmail.com for submitting You Know What I Mean Lyrics.

The following area is only for review, if you want to submit the lyrics or the corrections of the lyrics, please click the link at the end of You Know What I Mean Lyrics.
Your Name:
(Important: Your name will be published if you input it)

Review for You Know What I Mean Lyrics
------ Performed by Too Short

Please enter a title for your review:

------ 04/19/2014

Type your review in the space below: