site logo

Blood On The Dance Floor X X 3 Lyrics

Last updated: 05/19/2012 11:00:00 AM

I see those hips rollin' like the rims on a Bugatti.
Sweat dripping from her lips to her tits onto her body.
And I heard she has a man, she still wants to get naughty.
She told me I was her type, and I told that bitch to call me.
I don't want to hit and quit it,
But I'd like if you'd spit it and sit it.
Maybe lean back, watch you rub that ass.
Maybe let a real man hit it.
Watch her ride that pole, with no plans on helping to stop it.
I see the look in her eyes, I can see that she wants it.

X times 3, we're getting undressed.
Body against me, and it's getting wet.
X times 3, just move with me.
I don't want your love, just your body.
Can you feel it, on the edge of your seat?
Can you feel it? Just lose yourself to the beat.

I wanna see your hands, I wanna see you dance.
Put your hands on me, come dance with me.
Now drop that ass and drop the beat.
Now what I gotta do to take you home with me?
I don't care, boy or girl.
Just want you in my mouth please sir.
Hello Mr. Right Now, I'm holding it down like...
If dancing is the movement, then I am the creator.
I shake my ass, I bring it back, I don't fuck with the haters.
And if you leave me satisfied, I'll add you to the list.
But if you talk shit, I'll make your lips deep throat my fist!

Can you feel it, on the edge of your seat?
Can you feel it? Just lose yourself to the beat.
Can you feel it, on the edge of your seat?
Can you feel it? Just lose yourself to the beat.

X times 3, we're getting undressed.
Body against me, and it's getting wet.
X times 3, just move with me.
I don't want your love, just your body.
Can you feel it, on the edge of your seat?
Can you feel it? Just lose yourself to the beat.

Do you wanna play with me?
I will show you ecstacy.
Do you wanna play with me?
I will be your anybody.

X times 3, we're getting undressed.
Body against me, and it's getting wet.
X times 3, just move with me.
I don't want your love, just your body.
Can you feel it, on the edge of your seat?
Can you feel it? Just lose yourself to the beat.
Can you feel it, on the edge of your seat?
Can you feel it? Just lose yourself to the beat.

Ain't no bang like our bass 'cause you know we're gonna rock.
Ain't no hype like our party 'cause our party never stops.
Ain't no bang like our bass 'cause you know we're gonna rock.
Ain't no hype like our party 'cause our party never stops.





write a review for this song
(Important: Use a nickname if you don't want your name to be published) Type your review in the space below: