Wild Wild West Lyrics - Will Smith

Review The Song (3)



Uhh..
Wicki-wild wild

Wicki-wild
Wicki-wicki Wild Wild West
Jim West, desperado
Rough rider, no you don't want nada
None of this, six-gunnin this, brother runnin this
Buffalo soldier, look it's like I told ya
Any damsel that's in distress
be outta that dress when she meet Jim West
Rough neck so go check the law and abide
Watch your step or flex and get a hole in your side
Swallow your pride, don't let your lip react
You don't wanna see my hand where my hip be at
With Artemis, from the start of this, runnin the game
James West, tamin the West, so remember the name
sponsored links
Now who ya gonna call?
(Not the G.B.s)
Now who you gonna call?
(J-dub and A-G)


If you ever riff with either one of us
BREAK OUT, before you get bumrushed, at the

The Wild Wild West (when I roll into the)
The Wild Wild West (when I stroll into the)
The Wild Wild West (when I bounce into the)
The Wild Wild West (sisqo, sisqo)

The Wild Wild West (we're goin straight, to)
The Wild Wild West (the Wild Wild West)
The Wild Wild West (we're goin straight to the Wild Wild c'mon)

Now, now, now
Now once upon a time in the west
Mad man lost his damn mind in the West
Loveless, kidnap a dame, nuttin less
Now I must, put his behind to the test (Can you feel me?)
Then through the shadows, in the saddle, ready for battle
Bring all your boys in, here come the poison
Behind my back, all that riffin ya did
Front and center, now where your lip at kid? ( Lookin at me)
Who dat is? A mean brother, bad for your health
Lookin damn good though, if I could say it myself
Told me Loveless is a mad man, but I don't fear that
He got mad weapons too? Ain't tryin to hear that
Tryin to bring down me, the champion
When y'all clowns gon' see that it cant be done
Understand me son, I'm the slickest they is
I'm the quickest they is (Yeah)
Did I say I'm the slickest they is?
So if you barkin up the, wrong tree we comin
Don't be startin nuttin, me and my partner gonna
test your chest, Loveless
Can't stand the heat, then get out the
Wild, Wild, West
The Wild, The Wild

The Wild Wild West (we're goin straight to)
When I'm rollin to the
The Wild Wild West (the Wild Wild West)
When I'm strollin to the
The Wild Wild West (We're goin straight to)
When I'm bouncin to the
The Wild Wild West (the Wild Wild)

We're goin straight (straight) to (to)
The Wild Wild West (the wild wild west)
The Wild Wild West
We're goin straight (straight) to (To)
The Wild Wild West (the wild wild west)
The Wild Wild West

Breakdown


Yeah
Can you feel it? C'mon, c'mon
Yeah
Keep it moving! Keep it moving!
Ooh yeah

[Will Smith]
To any outlaw tryin to draw, thinkin you're bad
Any drawin on West, best with a pen and a pad
Don't even think about it, six gun, weighin a ton
Ten paces and turn (one.. two.. three..) just for fun, son
Up til sundown, rollin around
See where the bad guys are to be found and make em lay down
The defenders of the West
Crushin all pretenders in the West
Don't mess with us, cause we in the


The Wild Wild West (we're goin straight to)
When I'm rollin to the
The Wild Wild West (the Wild Wild West)
When I'm strollin to the
The Wild Wild West (we're goin straight to)
When I'm bouncin to the
The Wild Wild West (the Wild Wild)






Click here to submit the Corrections of Wild Wild West Lyrics
Thanks to ashley for submitting Wild Wild West Lyrics.
Why the mean response? | Reviewer: Anonymous | 11/18/12

You're actually both right. It does in fact say "J Dub and AG", but "Dub" is short for "W" (as in, it's the first syllable when you are saying the letter "W"). But the "Epic fail" comment was just unnecessary, seeing as you clearly didn't know that's what the J-Dub was refering to. Try not to treat people like a-holes, cuz then it just ends up looking like your the a-hole. (Just a suggestion).

S E A N | Reviewer: Anonymous | 8/10/11

@G W A G: Epic fail... If you listen properly you can clearly tell Will says "J-Dub and A G".. I read your comment and re-listened intently... It's definitely J-dub and you'd think you'd have gotten a clue about that from so many people other than you having written "J-dub".

G W A G | Reviewer: Anonymous | 9/28/09

I have a correction for you. When they ask... who you gonna call "not the G B's" The lyrics should look like follows.
Now Who you gonna call
Not the G B's
Now who you gonna call
J W A G (as in the initials of James West and Artemis Gordon)

I've seen it wrong in so many places on the internet. At least this site will have it right!



The following area is only for review, if you want to submit the lyrics or the corrections of the lyrics, please click the link at the end of Wild Wild West Lyrics.
Your Name:
(Important: Your name will be published if you input it)

Review for Wild Wild West Lyrics
------ Performed by Will Smith

Please enter a title for your review:

------ 07/29/2014

Type your review in the space below: