When I Get Out Lyrics - ICP (Insane Clown Posse)

Review The Song (0)



"Comaley, get up. Let's go."
"What?"
"Well, it's your lucky day today, pal. You're free."
"Uh, what do you mean?"
"Yup, that's right you been pardoned. So come on get your shit
Let's go."
"What are you talking about, I don't understand?"
"Yup, governor's pardoned you. Now come on, let's get the fuck out of here."
"Uh, uh, I'm free. Are you serious!?"
"Fuck no, you got four more years, stupid ass.
Hahahaha. Every
fuckin day, you fall for it. Fuckin stupid ass."


Wicked clown!


When I get out, I'm going home to southwest
Going straight to my freaks and get undressed
And I'm a hit it like an insane chicken hawk
Hoochie, won't be able to walk


When I get out, I'm a run around town naked
Cuz my freedom feels good, I can't fake it
I let my nuts flop to the hip-hop
I wanna chop chop punk cop flip flop


When I get out, I'm going to my mother's house
She gonna cook a steak and serve it with brussel sprouts
But I don't care, she can cook a cinder block
And I'm a chew it on up to the last rock


When I get out, I'm putting on my new shoes
But I don't see anybody sportin kangaroos
And them wizaby shorts are history
But so what, I'm a sport mine like a G


Wicked clowns! Check it out y'all
Wicked clowns! We gettin out y'all
Wicked clowns! Check it out y'all
Wicked clowns! We gettin out


When I get out, I'm going to the festivals
Cussing, rude, and scratching my testicles
Like we did before we got locked down
I'm coming back around, the wicked clown


When I get out, I'm a throw a party
And guess who shows up, nobody!
I just sit alone and play solitaire
I don't care, at least I won't be here


When I get out, I'm coming back to Del Ray
So I can breathe the smog but that's okay
Cuz I'd much rather whif that shit
Then my cellmate Rico's funky armpits


When I get out, I'm heading straight to the store
For a big long cold thing of Faygo
And I'm a drink it down to the very end
After that, I eat the bottle that it came in


Wicked clowns! Check it out y'all
Wicked clowns! We gettin out y'all
Wicked clowns! Check it out y'all
Wicked clowns! We gettin out


"Yeah, let me call this broad up, tell her I'm getting out.
This is my baby, ya know what I'm saying."
"What's up, baby, man, it's me."
"Wait a minute."
"Who the hell is this? WHO THE HELL IS THIS?!"


When I get out, I'm shooting someone in the head
Somebody been sleeping in my bed
I never thought my sweetheart would sell me out
Now I gotta walk up and blow her mouth out


Wicked clown
Wicked wicked clown


When I get out, I'm back to the good life
So don't sweat me, Officer Barney Fife
In the pen, I seen your cop friend butt son
Seen daddy like to use his butt some


When I get out, it's all about the underground
I'll crawl back into the pipes and never be found
So when you brush your teeth
You might see my eyeball looking at you through the sink


Wicked clowns! Check it out y'all
Wicked clowns! We gettin out y'all
Wicked clowns! Check it out y'all
Wicked clowns! We gettin out


I'm getting out, I'm getting out!


Guess who's coming to your big town
Jugglin jugglers jugglin jugglers (kiss the clown)







Click here to submit the Corrections of When I Get Out Lyrics
Please Click Here to Print When I Get Out Lyrics

The following area is only for review, if you want to submit the lyrics or the corrections of the lyrics, please click the link at the end of When I Get Out Lyrics.
Your Name:
(Important: Your name will be published if you input it)

Review for When I Get Out Lyrics
------ Performed by ICP (Insane Clown Posse)

Please enter a title for your review:

------ 11/22/2014

Type your review in the space below: