Whatever Bitch Lyrics - Mya

Review The Song (0)



You're callin' mea Ho cause I'm tryingto get my freak on
But Bitch we're in a club, what the hell do you expect, Bitch?
I worked too freakin' hard to let a haterbring me down
and we ain't sweatin' you
what goes around comes back around

[Chorus]
You see me in the club rollin' your eyes
whatever bitch
but chicks like you gets no love
whatever
Hatin' on me snappin' your neck
whatever bitch
to all my girls in the east, to all my girls in the west.. sang
whatever bitch
you see us in the club rollin your eyes
whatever bitch
sponsored links
but chicks like you gets no love
whatever
whatcha come here for you wanna get checked?
whatever bitch
To all my girls in the east, to all my girls in the west.. sang
whatever bitch

I'm gonna dance. I'm gonna dance
I'm gonna work it. Work it all night long
don't give a damn. Bring on the boys
we can get the party goin' till the break of dawn

[chorus]
You see me in the club rollin' your eyes
whatever bitch
but chicks like you gets no love
whatever
Hatin' on me snappin' your neck
whatever bitch
to all my girls in the east, to all my girls in the west.. sang
whatever bitch
you see us in the club rollin your eyes
whatever bitch
but chicks like you gets no love
whatever
whatcha come here for you wanna get checked?
whatever bitch
To all my girls in the east, to all my girls in the west.. sang
whatever bitch

It's almost time to go and you eyes are steady cuttin'
and I'm still on the floor. Yo, what the hell did you expect, Bitch?
Been dancing all night long
Dj's spinnin my favorite song
and if you spoil my night
then we can take this shit outside
Tonight bitch

[chorus]
You see me in the club rollin' your eyes
whatever bitch
but chicks like you gets no love
whatever
Hatin' on me snappin' your neck
whatever bitch
to all my girls in the east, to all my girls in the west.. sang
whatever bitch
you see us in the club rollin your eyes
whatever bitch
but chicks like you gets no love
whatever
whatcha come here for you wanna get checked?
whatever bitch
To all my girls in the east, to all my girls in the west.. sang
whatever bitch

I'm gonna dance. I'm gonna dance
I'm gonna work it. I'm gonna work it all night long
don't give a damn bring on the boys
we can keep the party goin till the break of dawn
til the break of dawn
til the break of dawn
til the break of dawn... Bitch




Click here to submit the Corrections of Whatever Bitch Lyrics

The following area is only for review, if you want to submit the lyrics or the corrections of the lyrics, please click the link at the end of Whatever Bitch Lyrics.
Your Name:
(Important: Your name will be published if you input it)

Review for Whatever Bitch Lyrics
------ Performed by Mya

Please enter a title for your review:

------ 10/22/2014

Type your review in the space below: