site logo

Ugly Kid Joe WHIPLASH LIQUOR Lyrics

Last updated:

written by Klaus Eichstadt, Roger Lahr and Whitfield Crane

Suburban white alcoholic trash
We ain't glam and we ain't trash
We're victims of a society
That fucks with me about sobriety
They say don't drink this and don't drink that
'cause it does a little more than just make you fat
It's a serious disease that you learn about in school
And if your dad's an alcoholic then you'll be one too
Now my mom and dad don't have a clue
That the one-fifty-one is now eighty proof
And all the times I borrowed the car
Not as a ride but as a shitface bar
Fuck yeah! I got the venom in my veins
God damn! This shit is drivin' me insane
Boo ya! I ain't ever gonna be the same
Whiplash liquor, sure is quicker, it's the best!
Weekend comes and my parents are gone
It's time to party once I mow the lawn
Havin' fun ain't that a fact
It's rock 'n' roll in the cul-de-sac
Invite everyone and your neighbors too
It's gonna be a whacked out rock 'n roll zoo
But don't be blabbin' it around my mother
But invite everyone and your skate rat brother
Fuck yeah! I got the venom in my veins
God damn! This shit is drivin' me insane
Boo ya! I ain't ever gonna be the same
Whiplash liquor, makes you sicker, it's the best!






WRITE A REVIEW FOR THIS SONG?
(Important: Use a nickname if you don't want your name to be published) Type your review in the space below: