The Climb Lyrics - Miley Cyrus

Review The Song (71)



I can almost see it.
That dream I'm dreaming, but
There's a voice inside my head saying
You'll never reach it
Every step I'm takin'
Every move I make
Feels lost with no direction,
My faith is shakin'
But I gotta keep tryin'
Gotta keep my head held high

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waitin' on the other side
sponsored links
It's the climb

The struggles I'm facing
The chances I'm taking
Sometimes might knock me down, but
No I'm not breaking
I may not know it, but
These are the moments that
I'm gonna remember most yeah
just gotta keep goin', and
I gotta be strong
Just keep pushing on,cause

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waitin' on the other side
It's the climb

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waitin' on the other side
It's the climb

Keep on movin'
Keep climbin'
Keep faith baby
It's all about, it's all about
The climb
Keep the faith, keep your faith, woah



Click here to submit the Corrections of The Climb Lyrics
Thanks to Cassie Veccchio for submitting The Climb Lyrics.
me awesome | Reviewer: scarlett | 7/1/14

miley u r awsme...I luved ur show...and I still watch episodes on YouTube......but u have changed so mch ....we all want u back as our old miley....plz start Hannah Montana again....plzzzzz.....n yes the song is awsme....

Jesus Angeles | Reviewer: Jesús Ángeles | 2/8/14

I love these lyrics they calm me down I LOVE U MILEY SINCE U CUT YOUR HAIR YUCK!! Fuck u miley wish u had Long HAIR back i miss u hannah montana i like all your songs but now u sing like a loser

I love this song and it makes me feel great hearing the beautiful lyrics. | Reviewer: Victoria Blackwell | 1/15/14

I love the lyrics to this song and always have. This song tells people that they should keep moving no matter what challenges they are facing in life. I have always loved Miley as a person because her songs have kept me going through the years while I was facing my own tough times. Even after Miley changed into a different person I still listen to her music. I live in a very small town and we didn't think that we would have enough money to do a second play in DRAMA but we are doing another play and I have chosen to sing the song The Climb for my audition. DRAMA is something I have always been passionate about and I hope when I get on stage that this song will engulf others with it's power and tell people who are hurt to keep going.

selena gomez | Reviewer: selena gomez | 6/23/13

miley this song fuckin stinks so fuck off you got to express ur feelings like nicki manaj or rihanna they have better taste and kno how 2 write music P.S. UR A SLUT WHORE BITCH AND FUCK OFF AND WHOEVER likes this song has no fucking taste in music and kiaraly you are wrong : whoever has BIGGEST MOUTH is the SCAREDEST of ALL PIECE NIGGAS

regaining hope | Reviewer: Sonic the Hedgehog | 4/16/13

This song has helped me, put up with school bullies.
I hope this song makes you feel the sameway.
Everytime I listen to it.
It helps me remember what the meaning of my name Sonic, beings people who are in need of help.
This song will also be making apperents in my story.

Love this song, love Miley <3 | Reviewer: Zoey | 3/31/13

This song is truly amazing! Such an amazing meaning rather then all the other songs that only talk about partying. This song inspires me so much! I love Miley too, I still love Hannah Montana I loved it ever since I was 8. I was and always will be a fan! :) <3

Marvellous | Reviewer: Reshav chowdhury | 3/10/13

The song,'The climb'is a perfect blend of mixture of stong emotions of ones struggle to achieve the postion where he or she wants to stand . Miley has a soft and phenomenal voice and can strike the difficult notes easily and makes u feel of her invincibility of her voice .she cannot be compared to any solo artist of this generation she is a legend in her field.and moreover it provoked up my spirit to attain my aim and provided momentum to my struggle..
Thank you.

coolio | Reviewer: catherine hill | 2/19/13

mileyyyyyyy hey :p i love this song n sooooooooooo much 3 this is my 6th best song me n my baby cuzns love this song they alawis want me to sing with them or turn the lyrics on 4 them any wayz weeee lovvvveeee uuuuu3

miley cyrus | Reviewer: jessica | 2/7/13

I LOVVVVVVVVVVVVVVE UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU MILEEEEEEEEEEEEEY Cuz all your songs are so inspirational.you r my ideal.there is a magic in ur voice. im a biggggggggggg fan of u. my frendz dont like u much but i always scold them for not liking such a gr8 person in the world.i like u cuz you'll always be yourself

i hope it works | Reviewer: bublyy | 2/4/13

.think of a crush 2.make a heart with your hands 3.kiss the heart while it is still a heart 4.place the hand on your real heart 5.tomorrow your crush will ask you out 6.this only works if you post this on your favourite love song


this song is sooo...... | Reviewer: $??????????$ | 1/24/13

miley this song rocks and is cool :) just that nevermind and u hav to figure out who this is ........... and if u r with lilly tell her i said hi i am ur guy's biggest fan on hanna montana u guys rock that show3

great | Reviewer: mckenzie | 1/8/13

It is so wonderful i wish i could be as talented as you i love your singing i love to sing this song has a meaning to it what dose it mean when you wrote it did have a feeling in you love this song keep up the good work miley you will need that talent to shine on your fans

This song | Reviewer: Angela | 12/21/12

It's amazing. Truly amazing. It's the best song Miley ever done. I think that's the only song that can put a smile on our faces, when we are down (yes, yes, Gangnam style does it too)Well done, Miley! I love it!<3

just keep doing what ur doing | Reviewer: Bree | 7/31/12

Myley i need you to know that ur song he climb made me come out the darkness i was i opened that and i saw light i am turning 12 but i know what that song means annd it meas well u changed me u told me that i can do anythingi put mind to and i did i sang in front of a restraunt in colorado i sang my heart out and i hope u know that i am who i am and u can be anything u wish to be i hope u know that i am inspired by u and u are the one that helped me through all the stuff i neede to come out of thank u so much for everything that u do because i am who i am supossed to be thank u for the amazing song The Climb it inspired me and so do u

the climb | Reviewer: k5xposa | 4/16/12

your song is amazing anyone who hates it is silly!
:) you rock, i hope she remembers when she sined my rist, and then she drew a little butterfly turns out shes a great artist:) i want everyone to say i if you like her singing and not if you dont. if you dont you need to understand what this song means. it is about how nomatter the struugels shes facing she never gives up. and who you should be strong. im not a silly head over heels fan, but amagine you getting fan messeages with swear words, cuse word and worse! pleease just listen, if your nice you wil feel great, if you do somthing bad you feel good,but later even if you get coaght you will feel bad (most of the time)so please be nice -thank you


Reviews By Pages:   1    2    3    4    5   


The following area is only for review, if you want to submit the lyrics or the corrections of the lyrics, please click the link at the end of The Climb Lyrics.
Your Name:
(Important: Your name will be published if you input it)

Review for The Climb Lyrics
------ Performed by Miley Cyrus

Please enter a title for your review:

------ 10/20/2014

Type your review in the space below: