Spin The Bottle Lyrics - Twiztid

Review The Song (0)



(feat. Insane Clown Posse)



Man fuck that shit man
Fuck that, what?
Man what's up with this bitch?
She better come suck my dick or sumthin
Who's going next?
I'm dying to see
Spin the bottle baby and give it to me
It's Paulie baby Paulie with nipple lickin love
Sportin cowboy boots and a florescent glove
I lasso you up and then I jump on your back
I, I, I needs no saddle I just sit on my nut sack
Who's going next?
I'm dying to see
Spin the bottle baby and give it to me
It's Stretch Nuts up to bat
sponsored links
And I finna get this hoe
Bottle still spinnin and my sack about to blow
Up in my pants
Chickie chick stop the frontin
Let's skip the game and get on the humpin
Who's going next?
I'm dying to see
Spin the bottle baby and give it to me
It's me Jamie Madrox
Creator of dreams,
I tap, and touch, and tickle
Till you melt like ice cream
I know you want my body
Fat kids are so sexy
Take off all your clothes
Come over here and get next to me biatch
Who's going next?
I'm dying to see
Spin the bottle baby and give it to me
It's Violent J baby
The wizard of the streets
Sportin your panties
Just to show you I'm a freak
I slide in your bed for a cotton surprise
And you got clown make-up smeared
On your inner thighs
Give it to me
Give it to me (Man who the bottle pointin on?)
Give it to me
Give it to me
Give it to me (Somebody better suck my dick in this muthafucka)
Give it to me
Give it to me (I ain't playin no more)
Give it to me
Who's going next?
I'm dying to see
Spin the bottle baby and give it to me
You can call me the plumber cause I snake your drain
But buttermilk love nugget that be the name
I swings to the left
Cause I'm swift with my meat
And I tickle twist your nippy nipples off with ease (Damn)
Who's going next?
I'm dying to see
Spin the bottle baby and give it to me
Spin number 2
And my chances lookin good
Already hit one neden
Now I'm goin for her friend
It don't make a difference I really don't care
The size or the shape as long as she got neden hair
Give it to me
Who's going next?
I'm dying to see
Spin the bottle baby and give it to me
Bang, bang, bang
No I ain't trippin
Pink fun, so wet, that my thangs slippin
But quicker than I bat my eyes
She replied
I could get better traction if I hit from the side
Now baby, baby
Bitch, bitch
Let me get some neden
Try to leave this nut stain on your Mama's bed
Who's going next?
I'm dying to see
Spin the bottle baby and give it to me
It's me again J
I would love to turn you out
But I, I think I'll pass
Cause your shit is blew out
J, j, just hold the shit together
Or sumthin baby yo
Or maybe you could let me holla
At your booty hole, c'mon
Give it to me
Give it to me (Man you gonna suck Violent J's dick)
Give it to me
Give it to me
Give it to me (Lick Shaggy's balls)
Give it to me
Give it to me (Fuck Monoxide)
Give it to me
Give it to me (And you can't even touch my butt)
Who's going next?
I'm dying to see (Bitch I'll choke your ass)
Spin the bottle baby and give it to me (Muthafucka, how many times the bottle gotta land on me?)
Who's going next? (I ain't gettin no love in this muthafucka)
I'm dying to see
Spin the bottle baby and give it to me (Hey look, look touch my butt)
Who's going next? (Touch my butt right now)
I'm dying to see (I'ma pull my butt out)
Spin the bottle baby and give it to me (You better touch my shit)
Who's going next? (I know where you live, touch my butt)
I'm dying to see (Touch my ass right now)
Spin the bottle baby and give it to me (Touch me, touch my ass)
Who's going next? (Girl you better touch my ass)







Click here to submit the Corrections of Spin The Bottle Lyrics
Thanks to RAevyn Twiztid Butterfly for submitting Spin The Bottle Lyrics.

The following area is only for review, if you want to submit the lyrics or the corrections of the lyrics, please click the link at the end of Spin The Bottle Lyrics.
Your Name:
(Important: Your name will be published if you input it)

Review for Spin The Bottle Lyrics
------ Performed by Twiztid

Please enter a title for your review:

------ 08/30/2014

Type your review in the space below: