Sick of You Lyrics - Necro



Review The Song (0)


Yeah yo
All you bitch ass niggas
Shady mothafuckers

[Chorus]
I'm sick of you
*scratching*
I'm sick of you
*scratching*

[Verse 1]
I'm sick of you I need robitusin, don't make me start bustin'
You so depressed, you can't let me enjoy your minute
You make me sick, like I ate food with poison in it
You played out, you're too repetitive
Give me a sedative before my brain gets negative
and I get the fever for the flavour of a shankin'
Right in the throat G, 'cause on your bullshit I've O.D'd
I've had it! You lying is a habit like a teenager & tablets
Like carrots and rabbits, automatics and religious fanatics

[Chorus]
I'm sick of you
*scratching*
fucking bitch
I'm sick of you
*scratching*
Pass me the excedrin before I bash your fuckin' head in

[Verse 2]
I ain't feelin' you, the only thing I feel's an allergic reaction
Pass the medication, you got me sick like a patient
Digesting your weak conversation
Shut the fuck up 'cause I'm not patient
But I'm mental, you might catch lacerations
Wanna be hard rock, STOP
Playin charades, I'm sick from you pussies
Like I fucked y'all & you had AIDS
My stomachs feeling obscure, the only cure is a knife rammed in & your dick
Suckin joy'll stop you from rapping 'cause your style's poor

[Chorus]
I'm sick of you
*scratching*
I'm sick of you
*scratching*
Pass me an advil before I make you travel below some gravel

[Verse 3]
I get nauseated, from a DJ with a wack playlist,
As much as six hours of lookin' at this dickhead baliff
Criminal court is like a virus clinic, 'cause I'm sick
Once I'm in it, the disease called annoying grows each minute
Go get your own style, you ain't sick enough
Yo I got a headache son, 'cause your suckin' my dick to much
And that's the only way shit like you will grow up
My acid Rhymes, eat you up, you make you wanna throw up

[Chorus]
I'm sick of you
*scratching*
I'm sick of you
*scratching*
Hand me a bufferin before you catch a fuckin' snuffin'

Bitch! I'm fucking sick of you!
Fucking bitch ass motherfuckers, shady sluts!
WHAT!





Please Click here to submit the Corrections of Sick of You Lyrics
Please Click Here to Print Sick of You Lyrics
Thanks to Nathaniel R. for submitting Sick of You Lyrics.

The following area is only for review, if you want to submit the lyrics or the corrections of the lyrics, please click the link at the end of Sick of You Lyrics.
Your Name:
(Important: Your name will be published if you input it)

Review for Sick of You Lyrics
------ Performed by Necro

Please enter a title for your review:

------ 04/18/2014

Type your review in the space below: