Pull Over Lyrics - Trina

Review The Song (0)



What that bitch got all that ass for?
Man pull that hoe over that bitch gotta get a ticket

[1 - Trick Daddy]
Whoop! Whoop!
Pull over that ass is too fat
Whoop! Whoop!
Pull over that ass is too fat

[Repeat 1 (8x)]

[Trina]
Dumps in the truck
Thighs like what?
Ain't nann hoe got more booty in the butt
Sisqo made that song when he seen me in a
THONG! TH-THONG! THONG! THONG!
I know you like the way the booty go
Like a pro
sponsored links
Slip him off the bed, throw him on the floor
Turn on the cameras start the freak show
This ass even make Black Rob say whoa
I got a fat ass playa nigga can't pass up
Juvenile couldn't even back this azz up
Bone don't you know lil' mama fully loaded
I got a fat ass and I know how to tote it
You wanna fuck?
Twenty g's for the nut
Keys to the mansion, keys to the truck
What? Y'all know what's up
Ain't nann hoe got more booty in the butt

[Repeat 1 (8x)]

Who got more ass than the average bitch?
You know it's the baddest bitch
Number ten in the face slim in the waist
Fat in the ass, do you want a taste?
Pop to the bass I'mma make ya drop
(Whoop! Whoop!)
Trina fixin' ta make ya hot
Uh me and the girls hit the club and clown
Going back to the old school, Dodo Brown
M-I-A-M-I baby
Slip 'n' Slide and I'm going crazy
Cause my shit firm and tight, just right
And if the price is right I just might

[Repeat 1 (4x)]

Off glass with it
Fat ass with it
Gettin' cash with it
I throw my back in it yeah
And I'mma shake what my mama gave me
Lil' mama don't play so you gotta pay me
I'm da baddest bitch you got to admit that
69 ways? You know I went that!
And I'mma shake my money maker
I'mma shake this thing like a salt shaker
Cause ain't nothing wrong with the bump and grind
When I do this thing up, jump behind
(Whoop! Whoop!)
Ride like a chuchoo train
(Whoop! Whoop!)
Lil' mama fixin' ta do this thing
(Whoop! Whoop!)
Front, back, side to side
(Whoop! Whoop!)
That's how ya slip 'n' slide
What's up lil' daddy
Trick a fat sack
Representin' for my girls with the fat back

[Repeat 1 (4x)]

Whoop! Whoop! Whoop! Whoop!
Whoop! Whoop! Whoop! Whoop!
Whoop! Whoop! Whoop! Whoop!
Whoop! Whoop! Whoop! Whoop!
Whoop! Whoop! Whoop! Whoop!
Whoop! Whoop! Whoop! Whoop!
Whoop! Whoop! Whoop! Whoop!
Whoop! Whoop! Whoop! Whoop






Click here to submit the Corrections of Pull Over Lyrics

The following area is only for review, if you want to submit the lyrics or the corrections of the lyrics, please click the link at the end of Pull Over Lyrics.
Your Name:
(Important: Your name will be published if you input it)

Review for Pull Over Lyrics
------ Performed by Trina

Please enter a title for your review:

------ 07/22/2014

Type your review in the space below: