I'm a King Remix feat. The Game and Young Blaze Lyrics - T.I.

Review The Song (3)



[Intro T.I.]
What's happenin' this the king of tha South T.I. I'm here wit' the 15 year old phenom Young Blaze and tha king of the west coast The Game this the remix check it

[Verse One: T.I.]
Now, e'rybody wanna be the king of the South
When, they ain't runnin a damn thing but they mouth
No doubt, it's all good, y'all just statin y'all opinion
But in the South and in the hood it's understood without sayin
It's a given, and ain't because of what I'm doin for a livin
It's, mo' because of what I do and how I'm livin
Not to mention when I'm rappin I'm just hurtin niggaz feelings
(Niggaz feelings) And still chillin on simpson and center hillin
Made provisions for the clique to continue keepin it pimpin
Whether crack was in the house or record sales was through the ceiling
So say what you want, and do what you please
But for fun, I shoot 22's from your shoes to your knees
I run a record label and a crew of G's
So, niggaz'll come and look for you if ya sneeze
or even breathe the wrong way, you better do what the song say
And be easy, or else it'll be a long day

[Chorus: T.I.]
I'm a king - bank rolls in the pockets of my jeans
I'm a king - you pussy niggaz couldn't see me in your dreams
I'm a king - top topic of all of your magazines
I'm a king - head of the body, leader of the team
I'm a king - remember I can get your block knocked off
I'm a king - a Bentley coupe with the top chopped off
I'm a king - I'm connectin nationwide but in the South
I'm a king - just respect it and keep my name out'cha mouth

[Verse Two: The Game]
Now e'rybody wanna be the king of the West
but they ain't runnin' a damn thing on the West
that's a bet, it's all good they just speakin' they mind
stand on top of the Hollywood sign, you can see that it's mine
I'd rather die muthafucka than give up my throne
my crown is a dodger fitted, California's my home
an' it's known if the drama pop off, I'll bring the chrome
so nigga leave me alone before I start livin' my song
I made a killin' drug dealin', some people say I'ma villan
went from choppin' in the house, to the top of rap gettin' millions
so watch your mouth, unless you're ready to bleed
cuz to me murderin' wack MC's is somethin' like a disease
top down in the Impala, so I can ride in the breeze
an' where I'm from niggas throwin' up B's an' C's
don't make a turn the wrong way, think about what the song say,
an' be easy, else it'll be a long day

[Chorus: The Game]
I'm a king - bank rolls in the pockets of my jeans
I'm a king - you pussy niggaz couldn't see me in your dreams
I'm a king - top topic of all of your magazines
I'm a king - head of the body, leader of the team
I'm a king - remember I can get your block knocked off
I'm a king - chrome Impala with the top chopped off
I'm a king - I'm connectin nationwide but in the West
I'm a king - disrespect it I'll hit ya brains wit' the Tec

[Verse Three: Young Blaze]
e'rybody wanna be the king of the Midwest
but, they can't even run wit' the best
no lie, people talkin' like I value your opinion
so you can keep on runnin' your mouth like I'm gon' listen
wit' this one, when I take it to a different level haters couldn't mention
I'ma break these haters off wit' somethin' that I'm always clinchin'
you better try to catch up, I'm 'bout to start the engine
you faggots couldn't stop me, cuz this rapper's on a mission
I hit 'em up I'm leavin' muthafuckas barely breathin'
the way you gaspin' rappers be askin' what you accheivin'
who the fuck want it? cuz I can take it to you any season
no probable cause or nothin', cuz I don't need a reason
born Memorial I'm from the West of Niles
they call me Young to the Blaze, they like my style
so learn a lesson, I'm keepin' you posted all day
so y'all be easy, y'all gangsta's know what the song say

[Chorus: Young Blaze]
I'm a king - bank rolls in the pockets of my jeans
I'm a king - you pussy niggaz couldn't see me in your dreams
I'm a king - top topic of all of your magazines
I'm a king - head of the body, leader of the team
I'm a king - remember I can get your block knocked off
I'm a king - a Lamborghini with the top chopped off
I'm a king - I'm connectin nationwide but in the 269
I'm a king - disrespect it an' watch them things gonna fly
I'm a king






Click here to submit the Corrections of I'm a King Remix feat. The Game and Young Blaze Lyrics
Please Click Here to Print I'm a King Remix feat. The Game and Young Blaze Lyrics
Thanks to detroit_pistons6299@yahoo.com for submitting I'm a King Remix feat. The Game and Young Blaze Lyrics.
cexy!!! | Reviewer: Tara | 4/14/2007

Young Blaze is soooo cexi for a white boii!!! I talked to him at dis album preview party across the street from ma house an i agree wit the 2nd comment he one of the best freestyle rappers ever!!! you kno who it is an' u got my number blaze call me

Is this review helpful to you?     Yes      No


Young Blaze | Reviewer: Anonymous | 4/13/2007

damn Young Blaze pretty good for a white boi I saw him live once at dis freestyle comp that is at the beginning of Summer that nigga almost won he got like 3rd or something outta 200 emcees

Is this review helpful to you?     Yes      No


hott | Reviewer: tyrone | 3/14/2007

T.I. definitely got the south on lock this remix is hott he made a good choice putting the Game and some underground rapper in this song i didnt really like the original and i was disapointed that tip didnt change his verse but the games and young blazes verses are fire

Is this review helpful to you?     Yes      No




The following area is only for review, if you want to submit the lyrics or the corrections of the lyrics, please click the link at the end of I'm a King Remix feat. The Game and Young Blaze Lyrics.
Your Name:
(Important: Your name will be published if you input it)

Review for I'm a King Remix feat. The Game and Young Blaze Lyrics
------ Performed by T.I.

Please enter a title for your review:

------ 11/23/2014

Type your review in the space below: