Hard White Lyrics - Yelawolf

Review The Song (0)



Li'l Jon

It's the boy Li'l Jon (Yeah! )
Got my patna Yelawolf wit' me (Wassup Yela?)
You know it's time to crank the club up
Let's go!
Yelawolf

[Yelawolf - Verse 1]
You ain't gotta lay down on your bed to know you already fucked up
Lettin' me in the motherfuckin' game is lettin' me drunk-drivin' your truck
When Yelawolf arrived in this club, already had five in my cup
I done took another hit, I done ran into a bitch that's lookin' lifeless and stuck
Baby, what's wrong wit' you now? What, you ain't happy wit' red bottoms?
Mad 'cause I'm in VIP wit' a fuckin' Jack bottle?
Wit' Tom, Dick, and Harry
But I got up in this bitch wit' a tank top 'cause I spit so very darn quick and scary
sponsored links
That's why they're so quick to compare me
But fuck the critics wit' a spiked dick when it can fit barely
They prob'ly think I'ma Limp Bizkit, their spit's jelly
But I put 'em in the woods, I'm a redneck, I'm a hick, tell me
Go ahead: What the fuck does it matter to me?
'Cause after me, there'll only be wannabes, and mostly ain't-never-gonna-bes
Yeah, in this forest, I'm a lonely tree
My limbs are covered in tattoos, and my roots, they run deep

Two bottles, shawty, two bitches waitin'
Two tens, that's a win-win situation
Happy birthday, I'm feelin' brand new
Drinks on me... for me, not you
Li'l Jon

Up in the club
Don't give a fuck
Up in the club
Don't give a fuck
Up in the club
Don't give a fuck
Up in the club
Yela

Still don't give a fuck
I don't know what to say after that first verse, I mean, like, damn, I just killed it
What the fuck am I supposed to do with this cow? I done already milked it
Smoke another cigarette, unfiltered, let go of anything that I'm feelin'
They done broke me down so many times before that I'm no longer rappin', I'm buildin'
Wit' one brick, two brick, three brick, four
Underneath the steps of my single-wide door
Raised by them dope boys, so I know how them things look
Thanks for the recipe, rest in peace, Wayne Bush
I don't cook my shit, I don't break it down for you motherfucker out there waitin' around
For some rap savior, you better look up at what it is that you facin' now
'Cause Jesus drives a Harley, the devil wears Prada
If God was one of us, he'd prob'ly drink vodka
I still kick it at the party when I get rich
'Cause rich or broke, I'm still as dope, the realest ain't as real as this
Dead or alive, I'll put a stamp in this bitch
You'll never see rock and roll do hip-hop like I did

Two bottles, shawty, two bitches waitin'
Two tens, that's a win-win situation
Happy birthday, I'm feelin' brand new
Drinks on me... for me, not you
Li'l Jon

Up in the club
Don't give a fuck
Up in the club
Don't give a fuck
Up in the club
Don't give a fuck
Up in the club

Still don't give a fuck

Yeah (Y'all know we don't give a fuck)
It's Ghett-O-Vision (Yeah)
Shady (Yeah)
Still don't give a fuck (Nah)
(Ya boy Li'l Jon)
(We rep the South)
Happy birthday, Alabama
Up in the club
Don't give a fuck
(Up in the club)
(Still don't give a fuck)
(Up in the club)
(Still don't give a fuck)
I ain't in the buildin', I own the buildin', bitch!



Click here to submit the Corrections of Hard White Lyrics

The following area is only for review, if you want to submit the lyrics or the corrections of the lyrics, please click the link at the end of Hard White Lyrics.
Your Name:
(Important: Your name will be published if you input it)

Review for Hard White Lyrics
------ Performed by Yelawolf

Please enter a title for your review:

------ 10/24/2014

Type your review in the space below: