Discovery Channel Lyrics - Bloodhound Gang



Review The Song (48)


Ha-ha, well now, we call this the act of mating
But there are several other
Very important differences
Between human beings and animals
That you should know about

I'd appreciate your input

Sweat baby, sweat baby
Sex is a Texas drought
Me and you do the kind of stuff
That only Prince would sing about
So put your hands down my pants
And I bet you'll feel nuts
Yes I'm Siskel, yes I'm Ebert
And you're getting two thumbs up
You've had enough of two-hand touch
You want it rough, you're out of bounds
I want you smothered, want you covered
Like my Waffle House hashbrowns
Comin' quicker than Fed Ex
Never reach an apex
Just like coca-cola stock
You are inclined to make me rise an hour early
Like a daylight savings clock

Do it now

You and me baby we ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby we ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Gettin' horny now

Love, the kind you clean up
With a mop and bucket
Like the lost catacombs of Egypt
Only God knows where we stuck it
Hieroglyphics? Let me be pacific
I wanna be down in your South Seas
But I got this notion
That the motion of your ocean means
"Small Craft Advisory"
So if I capsize on your thighs
High tide B-5 you sunk my battleship
Please turn me on
I'm Mr. Coffee
With an automatic drip
So show me yours, I'll show you mine
"Tool Time"
You'll Lovett just like Lyle
And then we'll do it doggy style
So we can both watch "X-Files"

Do it now

You and me baby we ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby we ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Gettin' horny now

You and me baby we ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby we ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it now
You and me baby we ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby we ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Gettin' horny now





Please Click here to submit the Corrections of Discovery Channel Lyrics
Please Click Here to Print Discovery Channel Lyrics
Thanks to Dan for submitting Discovery Channel Lyrics.
<3 | Reviewer: Zelleh;3 | 5/28/11

Love ittt! Me and a few friends at school are obsessed with singing this. I live in England, and I went to a tattoo convention in Liverpool. They played this twice! :D And yes, I was dancing.. -3- And singing... And almost raping people O3O



Youtube video | Reviewer: Anonymous | 6/9/10

This song used to be in a youtube video. i think the name of it was "Six Flags Yo" but they took it off! they had some awesome pictures in a slide show that went perfectly with the song! my favorite part is in the song its saying "So put your hands down my pants and I bet you'll feel nuts" and its a pic of tweety bird touching some person's ass :D
it was the best video ever and it was complimented by the best song ever!!
If someone finds the video repost it on youtube!!!



xD | Reviewer: Stefffi | 4/8/10

i absolutely LOVE this song. i used to play it all the time when i was younger. i remember when i has 5 or 6 and i made up a dance to it and showed it to my graaan. :P she was horrified. i dodn't get why at the time. but as i got older i knew whyy! ahahaha. (L) love this song. Classic.



ha ha... | Reviewer: Luna | 1/25/10

this is the best stuff to get you out of a bad mood...i was feeling quite sick but then i saw this song meantioned somewhere so i went to find out what it was and its like so AWSOME! been jumping around the house dancing and singing :3



Pahaha.(: yay. | Reviewer: Anonymous | 11/10/09

Hah, my boyfriend and I both adore this song.(: Lol, I sing it a lot and he thought it was funny/cute. He listened to it and said I had an amazing taste in music, lol. I love this. Too funny.(: it's nice to be immature sometimes.:D



omg | Reviewer: Brad | 11/8/09

omg i was like singing this song in my class with like 5 of my mates b-cause it was on the radio and the teacher had a spaz at us and we acted like there was a fly or something and then she like sent us to da principle and one of my mates was a goody good and peed himself and was being a complete poof but this song is like awesome



\m/(>o<)\m/ | Reviewer: mike | 10/24/09

idc wtf u say i think this song is the shit n every1 shud like it.. >.> we need to take a day and walk around the streets or at school, and get every1 singing this song. best song ive ever heard and its gunna be that way fer a while.. and fer the dumbasses that say if you love this song, ur never gunna get laid, no shit.. its not something you sing right before you do it.. i mean, i have a gf, but i never intend to sing this song 'for' her. damn.. really.. its a song! of course ppl r gunna love it and sum ppl arnt. im jus sayin. you faggots out there that think this song is gay, your gunna be fuckin urself fer the rest of ur life!



Good times :) | Reviewer: Anonymous | 8/7/09

Haha me and my best friend were singing this so loude out the back of my school that everyone heard and they all started singing. But my basterd of fucking principal heard and took my friends ipod away!



kewl song | Reviewer: alie | 7/29/09

i line dance and there is this one dance swamp thing well they take the u and me baby we aint nothing but mamals part of the song and mix it in with the other songs fun dance to dance to. just heard the song from front to back and like it alot



Great!!!!!!!! | Reviewer: Sushi lobster | 7/21/09

I was just at camp and my cabin had to create a dance to a song so I suggested this one and we made the bestdance to it! We were judged on it and had the best coreography but lost points for inapropriate music selection :)




Reviews By Pages:   1    2    3    4    5   


The following area is only for review, if you want to submit the lyrics or the corrections of the lyrics, please click the link at the end of Discovery Channel Lyrics.
Your Name:
(Important: Your name will be published if you input it)

Review for Discovery Channel Lyrics
------ Performed by Bloodhound Gang

Please enter a title for your review:

------ 04/16/2014

Type your review in the space below: