Come Over Lyrics - Aaliyah

Review The Song (7)



Aaliyah’s Come Over

Umm…yeah…yeah…umm… uh huh… um hmm hmm hmm
I just touched down
(touched down)
Quarter after two
(flight 1-0-2)
I know it's late
(real late)
But I'm calling you
(calling you)
Tryin' to figure out (out) if I (I)
Can come (come) see you
(Can I come see you?)
I know you're sleep
(sleep)
But you're on my mind
sponsored links
(my mind)
And I'm wide awake
(wake)
And I wanna stop by
(come on over)
So get up And get out of the bed
Cuz I wanna see you(see you)0
And I been wondering....


(2x)
Can I come over?
Can I (come over)
Stop by (come over)
To see you (come over)
Tonight (can I come over?)
Can I (come over)
Get wit' ya (come over)
Just wanna (come over)
Be wit' ya baby

So tell me what the deal?
You’re not that far
I just got my bags
And I'm headed to the car
Say yes or no
Cuz I'm on the road…


(Um..Wait a minute, my battery's low...lemme… aight)
Baby I wanna come see you (see you)
Said I really wanna come see you
Don't you worry about a thing
I'm just wantin' to hold you
Embrace you, I want to look at you, and tell you
How much I love you, I want you, I need you, I miss you

Can I come over?
Can I (come over)
Stop by (come over)
To see you (come over)
Tonight (can I come over?)
Can I (come over)
Get wit' ya (come over)
Just wanna (come over)
Be wit' ya baby
Can I come over?
Can I (come over)
Stop by (come over)
To see you (come over)
Tonight (can I come over?)
Can I (come over)
Get wit' ya (come over)
Just wanna (yeah-e-yeah)
Be wit' ya baby




Oh, oh, ooh, oh
Ooh ooh, oh, ooh ooh ooh
Oh, oh, oh, oh
Ooh oh, oh, ooh ooh ooh
(Repeat with Chorus)

Can I come over?
Can I (come on over)
Stop by (come over)
To see you (come over)
Tonight (can I come over?)
Can I (come over)
Get wit' ya (come over)
I just wanna (yeah)
Be wit' ya baby
Can I come over?
Can I (come over)
Stop by (come over)
To see you (come over)
Tonight (can I come over?)
Can I (baby)
Get wit' ya (can I come over)
I just wanna (over)
Be wit' ya baby



Click here to submit the Corrections of Come Over Lyrics
Thanks to chinabillington@yahoo.com for submitting Come Over Lyrics.
this is her best song | Reviewer: Ladii swagerr | 2/28/10

i love this song lol it really is da sh** and i so happy dat she sang it because it was perfect 4 her voice but i am so mad dat she died (tear) R.I.P AALYAH



R.I.P PRINCSS | Reviewer: sexy mama | 12/5/07

I WILL ALWAY REMEMBER HER SONGS N I WILL ALWAYZ HAVE IN MY HEART. SHE WAS MY MOST FAMOUS ARTIST. HER SONGS USE 2 GET ME THROW SUM OF MY HARDZ I WAS GOING THROW AT THE TIME.I WILL ALWAYZ I LOVE HER N I HOPE SHE IZ IN A HAPPY PLACE.N ONE DAY WE WILL MEET AGAIN IN HEAVEN. R.I.P PRINCESS



i love her | Reviewer: brianna | 11/26/07

I love Aalyiah so much and out of all of her songs besides"Weak", this is my absoloute faveorite song and I wished she was still alive to remix this 'cause it would be even more tighter if she did. But now she's in a better place where she can sing this song over and over again. Aalyiah we all love you and miss you. Rest in peace baby girl
~1~



R.I.P | Reviewer: MRS.LOGAN | 11/6/07

I ALWAYS LOVED THIS SONG BY HER...I ALWAYS LOVED HER N I WILL KEEP ON LOVING HER N MISSING HER...
R.I.P



Come Over by Aaliyah | Reviewer: TEQUILLA CAMPBELL | 10/17/07

I LOVED AALIYAH SOOOOO MUCH AND I ALWAYS WILL. "LIFE IS SHORT SO LIVE IT TO THE FULLEST." THAT'S A QUOTE THAT THIS BEAUTIFUL WOMAN LIVED OUT.



love this song | Reviewer: Anonymous | 9/13/07

love this song so much but i love all Aaliyah songs there all so good and i miss her so much that was my girl she was so alsome lovr u Aaliyah n always will. r.i.p baby girl :)love u



love this song | Reviewer: Anonymous | 9/13/07

love this song so much but i love all Aaliyah songs there all so good and i miss her so much that was my girl she was so alsome love u Aaliyah n always will. r.i.p baby girl :)love u





The following area is only for review, if you want to submit the lyrics or the corrections of the lyrics, please click the link at the end of Come Over Lyrics.
Your Name:
(Important: Your name will be published if you input it)

Review for Come Over Lyrics
------ Performed by Aaliyah

Please enter a title for your review:

------ 10/22/2014

Type your review in the space below: