Caribou Lou Lyrics - Tech N9ne

Review The Song (39)



Ya it's like the ultimate party favor baby ya know
Two cups will get a hot one out of her clothes ya know
Caribou lou

It's like
151 rum
Pineapple juice, and Malibu, caribou, get them all numb
Make baby girl come
Out of her shell and raise hell
Don't stop till the cops come

Half a bottle of 151
Off of the jug one cup of Malibu rum
Baby that's what's up
Then you fill the rest of the jug
With pineapple juice, and it's cracking
The only defect is waking up like "what happened?"
I like red light parties and fed right bodies
sponsored links
Who like, red like dolly and head right totties at night?
Aribou kay
Ou-la
Terrible day
You pay the liquor store teller with no hair or toupe
Touché
Get the party jumping
Keep the hotties humping
I like them thick and juicy
So don't palatte nothing
Drinking to much lou
You might be karate punching
Or at the back of the club
Attending the naughty luncheon
Satin,
Kool-aid get you hella 151
November dog
So run kitty run
We gonna drink it until we done
Diddy dum
Bum biddy bum
Here Kansas city come so give me some...

[x2]
151 rum
Pineapple juice, and and Malibu, caribou get them all numb
Make baby girl come, outta her shell and raise hell
Don't stop till the cops come

I see double
I see triple
Might be trouble
Might see pistols
We ain't trying to hear you hata's sucking on sickles
We living it up in 2 double 0 sizzle
One to your maybro
Onto your Dago
Why I'm the one to drink you
Under the table
And all the ladies that were doing time
Want you to become a member of my drinking club
You will find Tech N9ne
Trying to tell her truly get nudey
Yes I even do L-words
In the fruity bazoodi
Like to drink it and yell slurs at the movie
If I'm heated, I'm off to get a caribou lou to cool me
(created) by tech nizzle and t-wizzle
One high day.
We mixed it up
And then I say we drink caribou-bizzle like I ladie
Originated in Kansas city, Missouri
Since 19-95 baby.

[x3]
151 rum
Pineapple juice, and Malibu, caribou, get them all numb
Make baby girl come
Out of her shell and raise hell
Don't stop till the cops come

Tar bender I need adrother nink
Release caribou lou and the party is utter kink
Insane mainy
Keep 'em coming then I'll remain zainy
Cause I'd say baby
I'm trying to make you my main gamey?
For the rest of the night
Girl you sexy and tight
Come to mi casa and see these shock reflects and your right
Groupies at 12 o' clock
Man I'm prowl I'll go
Ya I'll recruit 'em
But ain't betten on crap and that's all I know
Yeap in my white tee and Nike's
You might sight me slightly heifin
Might see dry heave
Die we shall not need i-v's
Beside me Siamese
(tech, huh, you not making any sense)
I might make her wanna swa-wing a Prada
But once I get up on 'em I can do my thing I gotta
Hey batta batta batta batta swa-ing a batta
He cannot he cannot he cannot swa-wing a batta

[x2]
151 rum
Pineapple juice, and Malibu, caribou, get them all numb
Make baby girl come
Out of her shell and raise hell
We gonna party till the cops come
151 rum
Pineapple juice, and Malibu, caribou, get them all numb
Make baby girl come
Out of her shell and raise hell
Don't stop till the cops come

It goes 151,
Malibu rum
Pineapple juice
Baby we having some fun, yeah

I'd like to give a big shout out to caribou lou
Because I drink it
And they ain't payin' me for it
At least not yet






Click here to submit the Corrections of Caribou Lou Lyrics
Thanks to trollboytaran@gmail.com for submitting Caribou Lou Lyrics.
Batta bat swing | Reviewer: Twisted | 5/3/14

Swing some over here. My 15 year old doesn't drink yet , but when he is old enough we will try this. Mean while we will listen to this awesome song. It is the best. Thanks Tech N9ne you make the ride to school fun !!!!!!!!!!!!

drinking laws | Reviewer: Anonymous | 10/23/10

Drinking laws are bullshit. It doesn't stop the growing of your body I am huge in anatomy an have been an avict drinker since age 15 an I am 18 now an I have grown many inches taller an my boobs have gotten way bigger. Adluts are more likely to drink an drive an cause a reck just as well as younger kids age for drinking doesn't really matter its your intelligence.

Just a tip for the youngsters... | Reviewer: Anonymous | 9/9/10

Drinking alcohol before your body is fully grown stops the growing process, the whole time you are intoxicated you won't grow. This includes tits and dicks and more importantly vital organs... There is a reason for drinking laws. Anyway, good song, I'm addicted.

Wtf | Reviewer: Anonymous | 8/30/10

I'M 14 now and i used to drink that's all i wanted to do but just because you drink doesn't mean your a fuckin waste of space, whoever said that is a waste of space. It's been almost a year since i've drank. It's your life do what you want but don't lose it.

go Anon | Reviewer: kt | 4/17/10

Dude, anonymous, whoever you are, you said it!
My sis, she's been drinking and partying since she wa 13. She's 17 now, still drinking, still smoking, while getting straight A's in high school (7 classes), attending one college class a semester, taking a couple online classes a semester, and working 2 jobs.

I just turnes 21, have a good paying job, I am finishing college, engaged to the best man ever, and have 2 adorable kids.

Just because one drinks or experiments with drugs doesn't condemn them to failure. One has to be smart about is and realize that once they sober up, they still have their responsibilities to take care of. How one's life turns out is up to them, not alcohol or drugs and to blame the alcohol or drugs is teaching others how to not take responsibility for their actions.

your all stupid | Reviewer: Anonymous | 10/12/09

ive been drinking since i was 14 and im not a waste of space, finished school, good job, hot wife. fighting over the internet is like running in the special olympics, even if you win, your still retarded.

Your Ignorance Amazes Me! | Reviewer: Jilly | 7/21/09

You guys amaze me. First off you have a 14 year old drinking then you have your classical your gonna fuck up your life way to go preacher. Well its 2009 dont act surprised and like youve never heard of under age drinking its everywhere and Im not saying its cool or the right thing but seriously, people do what they want. So just pipe down and enjoy the damn song and if you dont like the song you dont have to listen to it! Shit man...

taee;|| | Reviewer: Anonymous | 4/28/09

wtf ? if someone wants to say their age then let them . stop acting like a fukkn grandma . dumb bxtch . why dont you and that hating ass ellia hoe go grab your fkkn grandma walkers and get the fukk out of here . this song and this drink are the shxt .

i love... | Reviewer: Anonymous | 3/31/09

i love how you people are getting so pissed off because one person doesnt waste their life getting wasted all the time. and if you were smart guys, you wouldn't put that you were 12 and 14 and getting shitfaced. Who cares if you know what it is? We understand that you are a total waste of space and this just confirms it. Yeah, i've had it and i know it fucks you up. But your 12. Babe, you got another nine years left before you can legally drink. You'll e an alcoholic before your 16th birthday. So have fun screwing up your life even more than it already is. You're pathetic.

good song | Reviewer: Anonymous | 1/6/09

haha i love this song, nvr tried it all 2 gether but i no all the stuff in it is good so its probly good mixed haha... n' yeah it realy is 151 rum look up a recipe or sumthin not tryin 2 b mean just the truth XD

151 Rum !!! yum | Reviewer: 151rum!! | 1/5/09

this song is amazing!!!! 151 rum man that stuff isnt playin around. Thats the shit and trust meh you wanna get drunk and blackout thass the shiitt right there. HAH! keep lovin this song!!!

peace out!!

FUCK!! | Reviewer: Nicole | 11/12/08

hahaha shit fuck this song is fucking amazing!!!! i drank so much about a month ago!! fuck i got so wasted!! i ended up at some guys house that i apparently met at the parrty....
anyways props to this song. my little sis lost her virginity to this song lol

151 Rum | Reviewer: Anonymous | 4/11/08

After hearing this song I went out and bought a bottle of Bacardi 151 and drank more of it than anyone ever should. When I woke up to find that

1:after blacking out I decided to buy two tabs of highly potent acid and eat them, and...
2: I was tripping my face off.

This shit does not fuck around.

this shit is dope nucca | Reviewer: Anonymous | 4/7/08

damn bitches and hoes, this song be fuckin str8 up crackin, like i get my drank on all da time and when i first had one-fity-one i was SOOOO crank'd up motha fuckas. i fucked like 6 bitches dat night and dont remeber one of dem, so yeas its dope

Caribou Lou | Reviewer: Lupe | 2/27/08

this song stays
sick wit it fa sho!

& all of you posting comments
about that girl Ellia need to grow
up, get over it, shut the fuck up,
and stop complaining. BIG fuckin
W0W.! seriously. who gives a fuck.

peace.


Reviews By Pages:   1    2    3   


The following area is only for review, if you want to submit the lyrics or the corrections of the lyrics, please click the link at the end of Caribou Lou Lyrics.
Your Name:
(Important: Your name will be published if you input it)

Review for Caribou Lou Lyrics
------ Performed by Tech N9ne

Please enter a title for your review:

------ 07/29/2014

Type your review in the space below: