Big Pimpin' Lyrics - Jay-Z

Review The Song (0)



[Intro: Jay Z]
Uhh, uh uh uh
It's big pimpin baby..
It's big pimpin, spendin G's
Feel me.. uh-huh uhh, uh-huh..
Ge-ge-geyeah, geyeah
Ge-ge-geyeah, geyeah..

[Verse 1: Jay Z]
You know I, thug 'em, fuck 'em, love 'em, leave 'em,
cause I don't fucking need 'em
Take 'em out the hood, keep 'em lookin' good
But I don't fuckin feed e'm
First time they fuss I'm breezin
Talkin bout, "What's the reasons?"
I'm a pimp in every sense of the word, bitch
Better trust and believe 'em
sponsored links
In the cut where I keep 'em
til I need a nut, til I need to beat the guts
Then it's, beep beep and I'm pickin 'em up
Let em play with the dick in the truck
Many chicks wanna put Jigga fist in cuffs
Divorce him and split his bucks
Just because you got good head, I'ma break bread
so you can be livin it up? Shit I..
parts with nothin, y'all be frontin
Me give my heart to a woman?
Not for nothin, never happen
I'll be forever mackin
Heart cold and assassins, I got no passion
I got no patience
And I hate waitin
Hoe get yo' ass in
And let's RI-I-I-I-I-IDE.. check em out now
RI-I-I-I-I-IDE, yeah
And let's RI-I-I-I-I-IDE.. check em out now
RI-I-I-I-I-IDE, yeah

[Chorus: Jay Z]
We doin, big pimpin, we spendin cheese
Check em out now
Big pimpin, on B.L.A.D.'s
We doin, big pimpin up in N.Y.C.
It's just that Jigga Man, Pimp C, and B-U-N B
Yo yo yo, big pimpin, spendin cheese
We doin, big pimpin, on B.L.A.D.'s
We doin, big pimpin up in N.Y.C.
It's just that Jigga Man, Pimp C, and B-U-N B

[Verse 2: Bun B]
Nigga it's the, big Southern rap impresario
Comin straight up out the black bar-rio
Makes a mill' up off a sorry hoe
Then sit back and be my sce-nawr-e-oh
Oops, my bad, that's my scenario
No I can't fuck a scary hoe
Now every time, every place, everywhere we go
Hoes start pointin, they say, "There he go!"
Now these motherfuckers know we carry mo' heat than a little bit
We don't pull it out over little shit
And if you catch a lick when I spit, then it won't be a little hit
Go read a book you illiterate son of a bitch and step up yo' vocab
Don't be surprised if yo' hoe stab out with me
and you see us comin down on yo' slab
Livin ghetto-fabulous, so mad, you just can't take it
But nigga if you hate now
then you wait while I get yo' bitch butt-naked, just break it
You gotta pay like you weigh wet wit two pairs of clothes on
Now get yo' ass to the back as I'm flyin to the track
Timbaland let me spit my pro's on
posted up in the pro-zone
That's the track that we breakin these hoes on
Ain't the track that we flow's on
But when shit get hot, then the glock start poppin like ozone
We keep hoes crunk like Trigga-man
Fa real it don't get no bigga man
Don't trip, let's flip, gettin throwed on the flip
and roll with the motherfuckin Jigga Man, fool

[Chorus: Bun B]
We be, big pimpin, spendin cheese
We be, big pimpin, on B.L.A.D.'s
We be, big pimpin down in P.A.T.
It's just that Jigga Man, Pimp C, and B-U-N B
Cause we be, big pimpin, spendin cheese
And we be, big pimpin, on B.L.A.D.'s
Cause we be, big pimpin in P.A.T.
It's just that Jigga Man, Pimp C, and B-U-N B, nigga

[Verse 3: Pimp C]
Uhh.. smokin out, pourin up, keepin lean up in my cup
All my cars got leather and wood, in my hood we call it buck
Everybody wanna ball, holla at broads at the mall
If he up, watch him fall, nigga I can't fuck witch'all
If I wasn't rappin baby, I would still be ridin Mercedes
Comin down and sippin daily, no records till whytee pays me
Uhhh, now what y'all know bout them Texas boys
Comin down in candy toys, smokin weed and talkin noise (noise, noise)

[Chorus: Bun B]
We be, big pimpin, spendin cheese
We be, big pimpin, on B.L.A.D.'s
We be, big pimpin down in P.A.T.
It's just that Jigga Man, Pimp C, and B-U-N B
Cause we be, big pimpin, spendin cheese
And we be, big pimpin, on B.L.A.D.'s
Cause we be, big pimpin in P.A.T.
It's just that Jigga Man, Pimp C, and B-U-N B, nigga






Click here to submit the Corrections of Big Pimpin' Lyrics
Thanks to screwedupclick7_1_3@yahoo.com for submitting Big Pimpin' Lyrics.

The following area is only for review, if you want to submit the lyrics or the corrections of the lyrics, please click the link at the end of Big Pimpin' Lyrics.
Your Name:
(Important: Your name will be published if you input it)

Review for Big Pimpin' Lyrics
------ Performed by Jay-Z

Please enter a title for your review:

------ 07/29/2014

Type your review in the space below: