Am I A Psycho? Lyrics - Tech N9ne

Review The Song (0)



[Intro]
I see you looking at me
Looking at me, so I ask

[Hook]
Am I a psycho? Am I a psycho?
Yeah I'm a psycho, I guess I'm a psycho

[Verse 1: Tech]
You're crazy, I like you, but you're crazy, my tours paid me
So I used that dough to allure ladies (?) bathe me
Never that my minds for sure shady
Pure Hades, Rev X Stady couldn't endure to save me
Why did I let this stripper burn me on the arm with a cigarette
In the same spot 10 times in a row when I felt that burn upon the clitoris?
I'ma get her wet, sorry to get carried away, I feel stupid cause I ain't did her yet
Maybe she never let a fine nigga stare at her breasts, I get vexed but I ain't bit her neck
Open! I try to contain it but that dame thang soakin
sponsored links
Alter ego say why you let them gang bang folk in
Strange Lane hopin' I can maintain coping
But ain't nobody talkin' when the insane mane spoken
I like fire on my skin, blood on my draws
From up on her walls, I'm suffering, I'm stuck in her claws
Stuffed in her jaws, huffin' and puffin' hollarin my god afterwards I like really hot scauldin' water on my balls

[Hook]

[Verse 2: Hopsin]
Mom? Dad? I'm no longer the boy you're used to seeing
I've changed a lot, plus I've grown to hate every human being
My mood swings have now turned my dreams into gruesome scenes
Now I'm doing things I don't normally do
When illusion seem to be the only pleasures I can gain
Heck, if I was sane I would've put down the mic and say fuck it I'll never rise to fame
But with the wicked records I contain, I could probably jeopardize your name
No lovey-dovey let's ignite the flame if you're lucky you'll survive the pain
Sorry that ain't very merry to say, why is this game so scary to play?
Well let me think, cause every day my balls are gettin' too hairy to shave
Pause a minute, I'm stressin' the game if I go to hell, then heaven's to blame
I don't mean to come off crazy but you mothafuckas seem to think I'm hella deranged
When I was seven years old, I fell on my head and I severed my brain
If you think I'm lying then ask my mama nigga she can tell you the same
Should I be ashamed? No, I'm living my life so ghetto fabulous
Before you get bent outta shape my nigga let me ask you this

[Hook]

[Verse 3: B.o.B]
I stab you with this mic and rap this verse I'm rappin' to you
Matter fact I'm rappin' through you, never say my motherfucking name
Unless you absolutely have to I am not no fucking jacket
With no matching shoes and you are not no fashion guru
Can't even see you niggas, y'all wish I was rappin' to you
Matter fact act like I'm rappin' to you if that gives you passion
To use it as an excuse to jump out of conclusion
That I'm attackin' you dudes is just like old fashion voodoo
Y'all ain't even the shit, no y'all ain't even the doodoo
I got more flavor on the tissue paper under my two boos
So I'm slapping you fools with wooden paddles you stupid
Baby sitting little bastards like lil afternoon children
You can call me psychotic but it's more like schizophrenic
And I can speak can anyone tell me just where my medicine is
Guess I gotta show these minors just what my avenue is
Man I swear I'm all up out my brain like graduate students
I'm sorry, I didn't mean to hurt your feelings
I see your tears, come here, give me your face, let me clear it
But I wonder how it would look if I were to peel it back with a skillet
Then I'ma fill it crack when I hit it, then I'ma spill it back when you ill it
Dammit Bobby boy, what in the hell, what in the heaven, what in the Earth
Where is your mom? What are you, cursed? Where are you from?
Where was your birth? Where were you first? Why weren't you in church?
Why is there dirt, all on your shirt? Better not think that you're going berserk

[Hook]






Click here to submit the Corrections of Am I A Psycho? Lyrics
Thanks to KB for submitting Am I A Psycho? Lyrics.

The following area is only for review, if you want to submit the lyrics or the corrections of the lyrics, please click the link at the end of Am I A Psycho? Lyrics.
Your Name:
(Important: Your name will be published if you input it)

Review for Am I A Psycho? Lyrics
------ Performed by Tech N9ne

Please enter a title for your review:

------ 08/01/2014

Type your review in the space below: