Wiz khalifa <3 | Reviewer: Jessica | 7/17/11

Wiz my x boyfrnd got me into u and a think your lushh and has got an amazing voice a listen to u non stop and pleaseee come to England and do a tour so I can come and see ya along with loads of other people please xxxxxxxx

Me Love U Cameron Thomaz!!! From Arkansas | Reviewer: Christy Gladney | 7/17/11

Omg I'm so in love with you!!The 1st time I heard 1 of your mixtapes was in my bestfriend car and its funny cause his name is Cameron Thomas!!!!I loved u every since and I would love 4 u 2 call me n rap 2 me or sing Happy Birthday 2 me on my 17th birthday on Oct.23,2011!!! Pleaseeeeeeeee I would be the HAPPEST GURL ALIVE!!!!! But if you don't I understand I'm still going be a fan of yours!!!Taylor Gang or Die!!! <3 u lots n God Bless!!!

wiz baby <3 | Reviewer: whitegirl | 7/14/11

i'm a preppy white girl.. but, i stilll love wiz khalifa. he reminds me of my boy. they look so much alike & they got the same lafff <3. but, anyways. im different, im not a white girl that hangs out with black girls, im just 100 percent white. but i love black boys. haha. & i LOVE wiz khalifa. hes probaly the sexiest man alive.. & hes sooo adorble. his voice, omg <3

MY HERO!! | Reviewer: AMELIA WIZ CRAZY | 7/12/11

WIZ IS JUST SO AMAZING!! HE REALLY CHANGED ME FOR THE BETTER BY LISTENING TO HIS MUSIC!! HE IS VERSATILE!! HE DONT HAVE TO BE FAKE AND MAKE UP WHAT HE HAS AND WHAT HE DOES JUST TO SALE MUSIC!! HE JUST BE HIMSELF AND IF U CANT GET INSPIRED BY THAT THEN ITS A PROBLEM!! LOVE U WIZ, MOVING WITH THE PACE OF YOUR MUSIC!!

wiz khalifa #1 love | Reviewer: stacy | 7/11/11

well ii luvv yuhh soo badd ndd yuhrr myy 1stt truee lovee haha lol butt ii luvv yuhh ndd ii realyy dntt knoee watt tuhh sayy myy ipodd ehss full ovv yuhrr bombb songss hahaha butt reayy dayy aree ndd well wenn ii wrotee diss ii wass listeninn tuhh yuhrr songss onn ituness yuhh ndd lil waynee aree lykk myy lovee ii kntt livee witt outt yuhh guyss ndd wenn ii groww vupp imm thinkinn tuhh tatt yuhrr namee onn myy bakk :D butt ii iamm gunaa tatt myyselff nddd yuhrr myy #1 artistt I LUV YUHH <3 4EVA

Me Love U Cameron Thomaz!!!!!!!From Arkansas | Reviewer: Christy Gladney | 7/11/11

Omg I'm so in love with you!!The 1st time I heard 1 of your mixtapes was in my bestfriend car and its funny cause his name is Cameron Thomas!!!!I loved u every since and I would love 4 u 2 call me n rap 2 me or sing Happy Birthday 2 me on my 17th birthday on Oct.23!!! Pleaseeeeeeeee I would be the HAPPEST GURL ALIVE!!!!! But if you don't I understand I'm still going be a fan of yours!!!Taylor Gang or Die!!! <3 u lots n God Bless

I <3 Yuu ! | Reviewer: Ka'Shayla Holmes | 7/6/11

If There Was One Day That I Could Spend With Wiz Khalifa , I Would Be The Happiest Female EVER!, His Smile,His Looks,His Music, His Joints(Blunts Lols =)..
I Just Love Me Some Wiz Khalifa He Is An Amazing Man With A Lot Of Haters But We'll Push Through It Together TAYLOR GANG !
"Cameron Jibril Thomaz " (Wiz Khalifa) Live Your Life And Do You Your Fans Aapperciate You , Ka'Shayla, Tallahassee Fl, 850 Representative !

yea bitch yea bitch | Reviewer: big boy | 6/28/11

wuz up this is 1 of wiz khalifa fan from h town. shit his music be jammin. i dont give a fucc who thinks different, he got it. shout out to wiz man for making the song "still blazzin" and "reefer party". sssmmmoookkkkinnngg wweeeddd eeevvveeerryy dddaaayyy okay!

Mrs.Cameron Jibril Taylor Wife Of Founder Of Taylor Gang Wiz Khalifa | Reviewer: Candy Randle816 | 6/29/11

Hi im Candy i never considerd myself as a groupie i juss can reconize good music when i hear it. So what if its about weed atleast he admit to whatever his music is about. I love me some Cameron J Thomaz. I cant wait till he come an perform in Kansas City MO when he came out as a rapper he came diffrent cant nobody say he copied another rapper. My favorites songs by him is Mesmorized and She Want A Thug.... I give Cameron Jibril(Wiz Khalifa)Thomaz a standing ovation. I just love everything about him

Taylor Gang Or Die | Reviewer: t.g.o.d | 6/9/11

Ever since i heard studio lovin i cant stop obsessing over wiz khalifa. His smile is so f'nn sexy, damn. He is just over all amazing and imma be in love with him forever. I went to one of his concerts in April at Purdue and I havent quit talkin bout him since, when he came on stage omg I creamed in my panies.

#1!! Fann!! | Reviewer: Chelsey Clark | 6/3/11

-True Wiz Fan Chel...
Dear My #1 Crush I Lovvvveee You So Much Im Your Biggest Fan Im From Detroit 313 &This Summer Im Coming To SEE YOUU At Summer Jam..!!!!!

Yhur's Truely Chelsey<3

yahl sum haters | Reviewer: Anonymous | 5/6/11

yahl need tuh stop hatin on wiz khalifa bcus he gettin his paper & y do yuh feel lik yuh gotta cell out anonymously . like get muny plss . . . & he droppin hits day by day & he get tripple wadt yah moma probally get so get real or be anonymous all yor lifee . <3 yuh Wiz Khalifaa

i <3 wiz | Reviewer: jocelyn*crazy*4*(WIZ)<3, | 4/29/11

omqhee yhu quysz aare sum jealous bitchesz hehe !
funny shyt :D
anywaysz danm yhu quysz need to stop talkinq bout wiz * hah !
ANONY is a stupid lil' kid ksz he dnt even probably kno watta hell he talkinq bout uqh that jst qetsz mii mad ksz there jst hatinq on his swaqq ! <33 wiz for life babiee :)

khalifa | Reviewer: Anonymous | 4/22/11

who is that dumb reviewer called "chasautea". this site is about khalifa's biography, so why do u have to repeat it. its OK if your slow, but u don't have to push your retardation onto other people please. im not too crazy about wiz, but his songs are good.. and who the hell thinks lil wayne is good, he has a cracked voice and blabs about things he sees. i expected for him to be amazing after he came back from jail, but it seems like he became more retarded after it, but i dont think it makes a difference cos he was retarded from birth

bitch made | Reviewer: Anonymous | 4/15/11

he has nothing to offer in his music. i can take 20 songs by him that i have yet to hear and tell you exactly what theyre going to be about...bitches,planes,WEED,cities..yeah thats cool for the first 6 months until it starts to get old. hes just another trend artist it will all die down soon, im already starting to see it! wayne is the best due to his creative writing and the way he communicates through his music.! thats what seperates him from the rest..statistics shows wayne is the best ARTIST alive