Reviews for Chris Brown


By Pages:   Previous 10 Pages    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20   Next 10 Pages Current page No. 18/ 27
Add New Review About The Artist

chriss brown rox!!! | Reviewer: jojo | 9/12/07

hi there...chris ur sooo cute and i reallly love you and by the way im 16 too and im a dancer i teach ppl how to dance hip hop and i sing tooo..i sang ur song in the prome,i think ur soo hot and im looking forward to meet u..i dream aboout u all the time..u stole my heart dude!!!

chris brown rox!!! | Reviewer: jojo | 9/12/07

hi there...chris ur sooo cute and i reallly love you and by the way im 16 too and im a dancer i teach ppl how to dance hip hop and i sing tooo..i sang ur song in the prome,i think ur soo hot and im looking forward to meet u..i dream aboout u all the time..u stole my heart dude!!!

WTF | Reviewer: mizzy | 9/10/07

Damn thiz shyt is creepy oww ma days man gettin all hypa ova sum nxt geeza u aint neva gonna get man pathetic (no offence)

WTF | Reviewer: Anonymous | 9/10/07

now this shyt is CREEPY damn all uzz droolin ova sum next guy aint neva gonna get pathetic (no offence)

cutie wit a booty!! | Reviewer: alexa | 9/8/07

your so dam fine!! i love you and your music but mostly you!! lol!! my room is full of your pictures!! i f****n love you!!

chris brown iz 2 sexc | Reviewer: bre | 9/7/07

i luv chris brown so much he is da sexiest singer on earth i wanna b able 2 meet but u neva have concerts in peoria wats wit dat !

chris brown u have a great voice | Reviewer: Keesha | 9/3/07

Chris u have a great voice and every day when i get home from school i listen to your songs to calm me down and u inspire me so much, your voice comforts me to reach a goal and hopefully i can be succesfull like u but i know that won't happen even though my friends say i have a great but i don't think so. maybe me and u can work together if that does happen! my e-mail address is rozziewright61@aol.com if u read this thank u for making me feel like i can reach my singing goal.

Question. | Reviewer: Pauline | 8/30/07

didnt chris brown live lyke n pal prk jersey before??cuz ppl saw him at dis school lindergh playin ball.

i love yo chris | Reviewer: sharonta | 8/30/07

you are so sexy you are my baby i am your #1 fan i love all your songs and i have all your cd's i love everyone of them.

love | Reviewer: ladesia | 8/27/07

i love u chris brown u don't know it but i am going to meet u when i become a famous singer around 16 okay so holla at me on myspace ladesia wells wit my picture holla at me i would really appreciate it pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!

hey chris | Reviewer: carmen 10 | 8/26/07

i love you so much i have about 7 posters about you. you are the cutest boy that is famous!!!!!!!!!! well love you sooooooooooooooo much . carmen and i love your songs but i love the most wall to wall song and video i'm one of your biggest fans and your so cute i love in las vegas love you

hey chris | Reviewer: carmen 10 | 8/26/07

i love you so much i have about 7 posters about you. you are the cutest boy that is famous!!!!!!!!!! well love you sooooooooooooooo much

love is pain | Reviewer: lina | 8/24/07

hey wats up chris brown im your # 1 fan i luv u sooooooooooooooooo much i wanna meet u my fav song by u is say goodbye it really means alot to me. when i hear it i think of someone really special...... i hope u reply back 2 me much love your shortie!!!!!!!!!!!!!!!!!

Chris Brown is the sexiest Men on this Earth! | Reviewer: Charleet Wilson | 8/22/07

i luv u and ur voice! Also it does not hrut that u r very sexxy!

your my futer husband | Reviewer: helen mireku | 8/21/07

Hi chris brown ive been dieing2see u the firsttime i saw u i fell in love with because your so beautiful and choong ive allways wanted to marry u since day i saw u.You r my idol of all.your shine and sparkle like like a disco ball chris brown wen u get dis measage pleasesend me a reply


Add New Review About The Artist

By Pages:   Previous 10 Pages    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20   Next 10 Pages Current page No. 18/ 27