Reviews for Crazy Bitch Lyrics

Performed by Buckcherry

By Pages:   Previous 10 Pages    11    12    13    14    15    16    Current page No. 14/ 16
Add Your New Review About The Song

ROCK ON | Reviewer: Chelsea | 2/9/07

this is THE BEST SONG EVER>>i cannot get it out of my freakin head and i am in love w/ it!!!!!!!!!!!

SuperPitt | Reviewer: Anonymous | 2/8/07

this song is so good
i like'd. i wAnt to buy the CD Because this song rocks
an i like the lyric

This is the fucking shit!!!! | Reviewer: Anonymous | 2/8/07

This is the shit!!! It rocks so hard, the first time I herd it i just wanted to jump up and rock the fuck out!!!! It is just awesome!!!

yes! | Reviewer: ashley | 2/7/07

finally someone decided to put a song out about things that acctually go on! i love this song and i listen to it 24/7 now.. hopefully i just wont sing it around my little sisters :)

do me!!! | Reviewer: elicia | 1/30/07

This song is so fucking awesome...like all my ex bf were like look its a song about u lol but i fucking love it it get u in the mode

someone whose younger than 50 | Reviewer: Anonymous | 1/12/07

no to be mean or anything but as for the first comment kids are going to have sex whether this song is played or not have you not heard some of the rap shit their playing these days...about raping people ya...thats soo much better right? ummm NO. sooo seriously you people need a life if youre going to criticize every song thats out there.

speechless mom | Reviewer: Anonymous | 1/11/07

i personally think the song is disgusting.. and i cant believe that there are 13 year olds losing their virginity over this song. what is happening to our society???? Teenagers are being sent the wrong message by listening to this music and others- sadly they will be the ones to suffer with STD's, unwanted babies ect... while all along you guys make $$$$$
i will pray for you........god bless

Awesomeness | Reviewer: Anonymous | 11/6/06

this is the best freakin' song in the freakin' world and should be heard all around the world

Complete Crap | Reviewer: Anonymous | 11/3/06

I work at a record store and sell music to people 24/7 - This song sucks, the lyrics suck - everything about it sucks - I can't believe how little TASTE you people have - you are all brain dead little sh*ts and I can't wait until you are all DEAD in your graves, rotting silently.

yeeehawwww | Reviewer: raegan | 11/3/06

omg i love this song sooooo mnuch i lost my virginity to it hahaha i sly but yah its pretty fuckin awesome and i dunno what else to write so yah lates mah party peoples

*smirks* | Reviewer: Alicia | 10/17/06

Ima put it on my ipod and it WILL be my theme song! ...I just hope I dont sing a long to loud when I go to get the kids from school. LMAO

proof reading!!! | Reviewer: Anonymous | 10/11/06

Your site would seem much more professional if you would make sure that the lyrics are spelled correctly! "YOU'RE (you are) a crazy bitch" not "YOUR".
Just trying to help.
-Dan

Fuckin' awesome | Reviewer: Shana | 10/10/06

I LOVE THIS SONG!!!! Best song of the century.

this song make me luv u long time... | Reviewer: Anonymous | 10/9/06

i LOVE this song.
my ex used to call me his crazy bitch after this song. and i didnt like it until i really listened to it. now im obsessed with it. it makes me SO horny!

First heard it on KROQ in LA, mid-Junish. I LOVED IT! | Reviewer: Crazy Bitch 310 | 10/1/06

I am a dancer in LA when I first heard this song, i as like, OMG it's about me! A lot of my exes had said I was crazy (so were they) but this song is, like, in a teeny way exhaulting the "crazy bitch" who ... reminds me of Nikki in the Prince song, uh, "Nikky." I was the first to bring this into my club and so it's MY song now there! heh!


Add Your New Review About The Song

By Pages:   Previous 10 Pages    11    12    13    14    15    16    Current page No. 14/ 16