Reviews for B5



By Pages:   1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    Current page No. 5/ 10
Add New Review About The Artist

i love patrick | Reviewer: jasmine | 8/29/07

patrick is mi boo...ive been lovin him since dey came out. I remember when i heard all i do b4 the music video came out nd b4 it came on the radios. I loved that song. Now mi fav is Hydrolics.



b5 biggest fan | Reviewer: esther | 8/25/07

i think that b5 is one of the coolest band alive. and it makes even more special because they all brothers bless and i love they new song hydrolic i think its so cool but not has cool has their other song all i do i would say dat is ma favourite song of all. i love all of them and i think that they are all special in different ways especially Bryan ,Patrick and Dustin i think that Bryan is so sweet and i think that Patrick is so crazy but funny and also i think that Dustin is such a Joka anyway i think that they r the most coolest band alive and it will be more cooler if they did a concert in London!!!!!!!!! lol i think that be soooooooooooooooooooooooo heavy



B5 off da hook keep doin wat u do best | Reviewer: ~Niesha~ | 8/24/07

well am not gonna freak out like some people but i think u guys are awesome.i hope on my birthday november 30 i can meet u guys.
Much luv
~IZZY~



missed the photo | Reviewer: vera taylor | 8/23/07

my daughter and i were in Indiana to see you. she took pics but the lighting was too intense so they didn't come out. I had to tell her and of course she was disappointed. I need a schedule where you will be at in Illinois or Indiana. at least she got a phone call from the call the same day. YOU ARE A POSITIVE SINGING GROUP FOR YOUNG PEOPLE. MANY BLESSINGS



b5 | Reviewer: anna | 8/22/07

yuor music is awsome i loved the song hydrolics. yur all gud but carnell rocks!!



good luck | Reviewer: linai | 8/15/07

i just what to wish all of you the best of luck i love ur music and all of you are cute you all are doing big thing but you have to promise me one thing and that's to stay together forever my heart would crush if you guy spilt apart and bryan i think ur the cutest but give me a chance to be ur girl because i hear ur single. hit me back.



OMG | Reviewer: Babygirl | 8/14/07

B5 ur group is off the chain ! i cant believe u guys arent aloud to date oh well but omg my favorite song is all i do. and yall new song hydrolics if only bowwow wasnt in it he wack dont put him on yall cd well got go peace holla at me some time for pointer !!!!



great music | Reviewer: dami | 8/11/07

unlike all those other people, i aint obsessed but i think yall have great music ya and i hav 2 admit yall look pretty hot 2. yall also gotta send me lik a contact address .i aint obsessed i just wanna kno if ur 4 real
holla



love u all | Reviewer: morgan | 8/10/07

im love u guys so much all of u bryan and carnel i got u on my ring tons on cell phone and screen savers on my computer cool song hydrolic love you all



love bryan | Reviewer: MORGAN | 8/10/07

i love u sooooooo! much and yuor brothers my friends call me angel of music because i know all kind of music but my real name is morgan i am12 and i love u sooooooo! much



b5 lover | Reviewer: jenna | 8/8/07

kelly and dustin are sooooo fine i love them yall should finest in the group



im a big fan | Reviewer: synthia | 8/8/07

Dear Bryan, u and ur brothers are a reallllly good group I know all of the songs!! I such a big fan of you all!!! Im such a big fan of your's!! I better be lucky my mom is letting me do this well BYE AND PEACE OUT!!!!!!!!



KELLY'sz Wiffey. | Reviewer: Jelly | 8/6/07

MY REAL NAME iS ANGELiCA.iM N0T 0BSESSED.BUT i JUST L0VE KELLY.HE G0T MY ATTENTi0N.i D0NT KN0W iF Y0U GUYS ACTUALLY READ THiS BUT WHAT EVER.BUT iF YOU DO.i L0VE Y0U GUYS.0HH 0NE M0RE THiNG Y0U GUYS ARE THE SEXiEST GUY GR0UP iN THE PLANET 0F EARTH.=D =]


JELLY+KELLY=L0VE<3

iT ALS0 RHYMES.HEH.




dear bryan | Reviewer: Anonymous | 8/6/07

bryan i love you. my name is keyshia and i hope you keep up that good work you and your brothers o hope i get to see you in real life love ya



Dustin & patrick are soo sexy omg i love them so much | Reviewer: Danielle | 8/5/07

u guys are sooooo SEXY please write me back one of these days my e-mail adress is Minnyjlo316@aol.com please stop getting older so i can marry u patrick or u dustin

I LOVE U PATRICK AND DUSTIN




Add New Review About The Artist

By Pages:   1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    Current page No. 5/ 10